Остання «пряма лінія» з Путіним виявилася найбільш непопулярною з 2011 року. Зате програму дивляться діти

24 Червня 2019, 17:54
Закртити

У цьому році «пряму лінію» з президентом Росії Володимиром Путіним подивилися 5,3 мільйона чоловік.

Це найнижчий показник з 2011 року, повідомляє РБК, посилаючись на дані дослідження Mediascope.

Рейтинг програми склав 7,6%, а частка аудиторії — 51,5%.

Програма виявилася менш популярною, ніж у 2018 році (тоді її подивилися 5,78 млн осіб), і найбільш непопулярною з 2011 року (тоді аудиторія склала трохи більше 4 млн осіб).

За даними компанії, найпопулярнішою була “пряма лінія” 2015 року — 8,38 млн осіб, а рейтинг піднявся до 12,2%. У 2016 році за телепередачею стежили 7,132 мільйонів глядачів, у 2017 році — 6,182 млн.

Дані отримані на підставі сумарної аудиторії Першого каналу, «Росії 1», «Росії 24», «НТВ» і телеканалу «Мир».

Цільовою аудиторією програми аналітики назвали глядачів старше чотирьох років, — йдеться у повідомленні.

Також, судячи з опублікованих даних про аудиторію «прямої лінії» у Москві, рейтинг склав 6,8%, а частка аудиторії — 52,5%, що є найгіршим показником з 2013 року.

QHA media повідомляло, що під час «прямої лінії» Путін назвав брехнею заяви про те, що Росія окупувала Донбас, зазначивши, що санкції щодо РФ застосовані для стримування розвитку країни, а не на противагу її збройної агресії.

Дивитись ще: