Під час карантину кожен п’ятий споживач користується інтернет-магазинами — соцопитування | QHA media
Цифри
08 Липня 2020, 15:10

Під час карантину кожен п’ятий споживач користується інтернет-магазинами — соцопитування

Закрити

Кожен п’ятий споживач користується послугами інтернет-магазинів, а кожен другий, хто змінив купівельні звички, заявив про збереження і в подальшому нової моделі з придбання товарів. Такі результати соціологічного дослідження KPMG International щодо зміни споживацької поведінки під час карантину, проведеного в 12 країнах і регіонах.

При цьому кількість споживачів, які надають перевагу офлайн-покупкам, скоротилася з 40% до 26%.

Як виявилося, під час карантину через пандемію COVID-19 логіка довіри споживачів до компаній змінилася. Якщо раніше споживач здебільшого довіряв тим компаніям, які виконують свої обіцянки, то тепер пріоритетом є клієнтоорієнтованість бренду. Люди здебільшого довіряють тим компаніям, які надійно захищають особисті дані клієнтів, ставлять в пріоритет потреби споживачів.

Під час прийняття рішень щодо придбання товарів чи послуг найважливішим фактором 62% респондентів визнали співвідношення ціни та якості.

Очевидно, що компаніям необхідні нові тактики захисту цінового позиціонування, оскільки ціна стає пріоритетним фактором при прийнятті рішення про покупку як мінімум на найближчі 12 місяців, — пояснив партнер KPMG в Україні Сергій Гаспарян.

Також споживачі відмітили, що під час здійснення покупок керуються такими показниками, як особиста безпека споживача (40%), асортимент товарів і послуг (37%), попередній досвід (35%). Ще 19% респондентів звертають увагу на кадрову політику компанії і прямий зв’язок з брендом, 18% орієнтуються на цінності бренду і соціальну відповідальність, а 17% — на позицію щодо навколишнього середовища.

Водночас 40% опитаних заявили про фінансові труднощі, через які скорочуються дискреційні витрати. Великі покупки наразі відклали 13% споживачів.

Дослідження KPMG International «Споживачі і нова реальність» проведено в 12 країнах і регіонах у період з 29 травня по 8 червня 2020 року і охоплювало більше 12 тисяч людей. У дослідженні взяли участь споживачі з таких країн і регіонів як Австралія, Бразилія, Канада, Китай, Гонконг, ПАР, Франція, Німеччина, Італія, Японія, Іспанія, Великобританія і США.

Як повідомляли «Кримські новини», в Україні рівень абсолютної бідності (тих, кому не вистачає грошей на їжу) за останній місяць зріс на пів відсотка і сягнув 12%.