«Блокування коштів для ATR сталося через розбіжності у трактуванні закону про держзакупівлі» — Бородянський | QHA media

«Блокування коштів для ATR сталося через розбіжності у трактуванні закону про держзакупівлі» — Бородянський

11 Лютого 2020, 14:40
Закрити

Кримськотатарський телеканал ATR, який з 2015 року змушений мовити з Києва, не отримав виділені з держбюджету кошти через блокування з боку казначейства.

Як повідомляє сайт ATR, з державного бюджету на канал у 2020 році мали виділити 50 мільйонів гривень.

Водночас міністр культури, молоді та спорту Володимир Бородянський пояснив, що блокування сталося через розбіжності у трактуванні закону про держзакупівлі.

Міністерство культури, молоді та спорту відкрило асигнування на 8,4 мільйона гривень. Державне казначейство не здійснило цієї операції, тому що виявилися розбіжності у трактуванні закону про державні закупівлі між ATR і казначейством, — розповів Бородянський.

Міністр культури, молоді та спорту України Володимир Бородянський. Фото Ukrinform

Тим часом телеканал запустив марафон ефірів #SaveATR, які проходять без ведучих і гостей, та збір коштів. За словами генерального директора ATR Ленура Іслямова, перед каналом поставили нездійсненні умови тендерів.

Є Мінкульт, Олексій (Сівірін – прим. ред.) — перший заступник Бородянського і сам Бородянський дзвонили нашим партнерам, на вишки, які ведуть мовлення на окупований Крим, щоб нас не блокували, треба віддати їм належне. Але вони відкривають асигнування, асигнування потрапляє на наш казначейський рахунок і блокується казначейством на підставі, що ми не пройшли процедуру тендерів, — розповів Іслямов.

Голова Меджлісу кримськотатарського народу Рефат Чубаров у свою чергу заявив, що Меджліс в силу своїх можливостей сприятиме роботі каналу ATR.

Підтримка кримськотатарського телеканалу — це, у першу чергу, завдання держави, адже ATR веде мовлення на Крим, розповідає про репресії окупантів на півострові і інформаційно сприяє деокупації Криму, — сказав Чубаров.

Нагадаємо, майже шість років тому кримськотатарські телеканали ATR і Lâle, радіостанції Meydan і «Лідер», що входять до складу медіахолдингу ATR, перестали мовити в Криму через відсутність російської ліцензії. ATR відновив мовлення 17 червня 2015 року з Києва. Кримськотатарський телеканал став доступний через супутник по всій території України, зокрема, й на окупованому півострові.

Раніше міністр культури Володимир Бородянський заявляв, що у 2020 році обсяг держпідтримки для кримськотатарського телевізійного мовлення складе 50 мільйонів гривень

QHA media розповідало, як ведуча телеканалу ATR Гульсум Халілова була заочно «арештована» на два місяці «судом» в окупованому Криму. Саму журналістку не повідомили про відкриття «справи» проти неї.

Дивитись ще: