Будівництво дороги між «Тавридою» та південним узбережжям Криму позиціонувалось кримською «владою» як винятково проєкт для туристів та кримської економіки.
Той же «віце-прем’єр республіки», куратор реалізації федеральної цільової програми (ФЦП) розвитку Криму, Євген Кабанов відзначав: «Перспективний об’єкт… дасть можливість всім нашим гостям, минаючи місто Сімферополь, опинитися на Південному березі Криму».
Насправді ж, будівництво Південно-Східного обходу має суто мілітарне спрямування і покликане забезпечити покращення логістики між РФ та її військовими базами, розміщеними на території Криму, а також між військовими об’єктами в межах півострова. Принаймні так вважають українські експерти.
Кілька місяців тому «Кримські новини» в матеріалі «На словах - для туристів, насправді - для танків? Росія збудує в Криму ще одну дорогу для покращення логістики окупаційних військ» аналізували причини і наслідки побудови дороги «Мазанка-Перевальне» (так ще називають цей обхід - прим.ред.).
Ключовим моментом є те, що дорога «Мазанка-Перевальне» проходитиме повз скупчення військ РФ в районі полігонів «Ангарський» та І значить буде суттєво покращене сполучення цих в/ч та полігонів з «Тавридою», а значить, з РФ та іншими частинами та полігонами в Криму.
Кримський експерт, головний редактор видання «Чорноморські новини» (blackseanews) Андрій Клименко в коментарі «Кримським новинам» відзначав, що район, куди планується вести цю дорогу, історично відоме в Криму місце концентрації військових частин і полігонів. Так було ще з часів СРСР, так було до окупації Криму Росією, так є і зараз, тільки наразі там концентруються російські війська.

«Зараз район Перевального – це найбільше компактне місце дислокації сухопутних військ Росії в Криму. Там розміщена одна з найбільших військових частин окупаційних військ – 126-я бригада берегової оборони Чорноморського флоту РФ (в/ч 12676). Ця бригада – найбільша піхотна частина ЧФ РФ... На території також дислокується новостворений 8-й артилерійський полк Чорноморського флоту РФ, який є основою військової потужності загальновійськовий флотської угруповання на півострові», - пояснює експерт.
Очевидно, що і мета будівництва - до полігону, і перебіг проєктування нової дороги без ущемлення інтересів МО РФ, засвідчують саме пріоритет інтересів російських військових.
До речі, згадка про полігон «Ангарський» все частіше звучить в російських ЗМІ. Росія відновила його роботу ще в 2015 році і наразі там тренуються російські розвідники, мотострілки, морскі і гірські піхотинці, артилеристи, і безумовно, танкісти.
«Ангарський» - другий після «Опука», де можна проводити артилерійські стрільби.
В середині жовтня там провели доволі масштабні стрільби танкові та артилерійські підрозділи Чорноморського флоту РФ. В тренуванні брало участь понад 500 осіб і близько 50 одиниць техніки і озброєння. Під час деяких навчань на полігоні кількість техніки сягає й сотні одиниць.
Цього тижня готовність вогневого містечка на полігоні Ангарський проінспектував командувач військами Південного військового округу Росії, генерал Олександр Дворніков.

«Обладнання полігону здатне забезпечити головні завдання бойової підготовки особового складу з'єднання для вдосконалення навичок боротьби з безпілотними літальними апаратами, шахід-мобілями, а також снайперського і контрснайперського вишколу», - зазначив командувач військами ЮВО.
Зрозуміло, що для реалізації мілітаристських планів в окупованому Криму Росії потрібні якісні дороги, і заради цього зручні під’їзди до танкових полігонів проляжуть по городах і садочках звичайних кримчан.