ЛОНДОН (QHA) -

Британський Держкомітет з телебачення, радіомовлення і поштового зв'язку Ofcom порушив три нових розслідування проти підтримуваної Кремлем телекомпанії Russia Today (RT). Її підозрюють у порушенні принципу неупередженості.

— Ми порушили три наступних розслідування про відсутність неупередженості програм і новин, що транслюються на каналі РТ, — зазначила глава Ofcom Шарон Уайт.

Таким чином, кількість розслідувань, які британський медіарегулятор веде щодо каналу, зросла до десяти.

Раніше повідомлялося, що «Галерея кореспондентів радіо і ТБ» Конгресу Сполучених Штатів Америки (США) позбавила ліцензії російський телеканал Russia Today.

Журналісти телеканалу більше не будуть висвітлювати події у низці американських вищих відомств, оскільки Конгрес відкликав відповідну акредитацію.

Джерело: Financial Times

QHA