АНКАРА (QHA) -

Турецьке видання «Sabah», незважаючи на протест кримськотатарської діаспори в Республіці та за її межами, знову зарахувало Крим до Російської Федерації.

Цього разу кримський півострів опинився у складі РФ в галереї «100 класних місць», до якої увійшло і зображення пам'ятника архітектури та історії Ластівчине гніздо. Про приналежність Криму до РФ говорить підпис англійською.

У той же час гора Ай-Петрі, на думку редакторів газети «Sabah», є українською пам'яткою, про що знову-таки говорить підпис під фотографією.

Подібний випадок стався у жовтні 2016 року в новині про «Турецький потік» у «Hürriyet» і «Sabah». Як і минулого разу, редакція «Hürriyet» без будь-яких заяв і пояснень прибрала скандальне зображення. Причиною тому стала запущена інформаційним агентством QHA акція протесту серед кримськотатарської діаспори у Туреччині в соціальних мережах проти подібної позиції двох великих турецьких видань із використанням хештегу # KırımRusToprağıDeğildir (Крим не частина Росії — ред.).

ФОТО: Sabah

QHA