КИЇВ (QHA) -

Станція метро «Кловська» у київській підземці з 2 серпня стала повністю автоматизованою — тепер всі види оплати проїзду будуть здійснюватися в одному автоматі. На станції був введений новий формат оплати одноразової поїздки — QR-квиток, який замінить жетон. Таким кодом пасажир зможе скористатися протягом 30 хвилин після придбання і поки тільки на одній станції.

— На цій станції маленький пасажиропотік — приблизно 12 тисяч осіб у день. Протягом найближчих трьох місяців тут буде проходити цей експеримент. Ми будемо спілкуватися з пасажирами і приймемо рішення щодо подальшого поширення такої практики на інші станції метрополітену... Це один із кроків до впровадження електронної оплати проїзду по всьому Києву. Метрополітен готовий до цього на сто відсотків, — розповів на прес-конференції заступник голови КМДА Микола Поворозник, передає кореспондент QHA.

Крім покупки QR-квитка, у тому ж автоматі пасажири зможуть придбати і поповнити картку метро, ​​продовжити проїзний або підключити MetroPass. Найближчим часом також з'явиться можливість онлайн-поповнення проїзних.

На даний момент на станції працюють кілька консультантів, які допомагають людям розібратися у новій системі оплати проїзду.

— На цій станції досить просунуті пасажири, середній вік яких — 30-35 років. Тут немає пасажирів з передмістя, які, можливо, і не чули про такі нововведення. Для них не проблема — скористатися автоматом поповнення, — розповіла прес-секретар КП «Київський метрополітен» Наталя Макогон.

Наступними станціями, на яких планується провести аналогічний експеримент, стануть «Політехнічний інститут», «Дружби народів», «Васильківська» і «Либідська».

Раніше QHA повідомляло, що починаючи з 1 серпня в київському метрополітені виводяться з обігу зелені жетони. Обміняти старі жетони на нові сині можна тільки до кінця серпня.

QHA