КИЇВ (QHA) -

У середу, 18 жовтня, перший віце-прем'єр, глава Мінекономрозвитку України Степан Кубів провів зустріч з делегацією китайських інвесторів, в ході якої були обговорені питання будівництва гілки київського метро з Троєщини до аеропорту «Київ». Так, нова гілка метро складатиметься із 13 станцій і обійдеться приблизно у 2 млрд доларів.

Про це повідомляється на офіційній сторінці віце-прем'єра у Facebook.

— 18 кілометрів, 13 станцій, четверта гілка. Говорив сьогодні про будівництво гілки київського метро з Троєщини до аеропорту «Київ» з китайськими інвесторами (міжнародна група Pacific Construction, ред). Попередня вартість проекту 2 млрд доларів, 85% з них забезпечуватиме китайська сторона (кредит 20 років під 2% річних). 15% проекту фінансуватимуться на кошти Київської міської державної адміністрації, розкрив подробиці переговорів Кубів.

Він додав, що найближчим часом почне працювати група з представників китайської компанії, Міністерства економічного розвитку і торгівлі України, Київського метрополітену, які складуть текст остаточної угоди.

Після підписання ми зможемо розпочати будівництво, анонсував Кубів.

Він зазначив, що після введення гілки в експлуатацію з аеропорту «Київ» можна буде дістатися на метро майже в будь-яку точку міста.

Це великий проект, який значно покращить життя киян і гостей столиці. Тепер з аеропорту «Київ» можна буде дістатися на метро майже в будь-яку точку міста. Крім того, як і будь-який інфраструктурний проект, будівництво нової гілки метро — це нові робочі місця, державні кошти, а отже  пожвавлення економіки в регіоні,  зазначив перший віце-прем'єр. Я запевнив правління міжнародної групи Pacific Construction, що уряд та КМДА беруть на себе зобов'язання запустити проект і довести його до кінця, додав Кубів.

У травні цього року заступник голови КМДА Микола Поворозник підписав з китайським консорціумом, до якого входять компанії China Railway International Group і China Pacific Construction Group меморандум про співпрацю за проектом будівництва четвертої лінії метро у столиці.

У травні міністр інфраструктури України Володимир Омелян повідомив, що пропонує побудувати «легке метро» до Борисполя з окремою гілкою до аеропорту.

1 лютого мер Києва Віталій Кличко повідомив, що в кінці 2017 року має розпочатися будівництво метро на Виноградар. Так, протягом трьох років повинні бути введені в експлуатацію дві нові станції метрополітену — «Проспект Правди» і «Мостицька».

QHA повідомляло, що Рада директорів Європейського інвестиційного банку схвалила виділення Харкову кредиту на 160 млн євро для продовження Олексіївської гілки метрополітену на 3,5 км, а також будівництва двох станцій метро — «Державінської» і «Одеської».

Джерело: «Буквы»

QHA