КИЇВ (QHA) -

Міністерство інфраструктури України виступає за продовження лінії столичного метро до аеропорту "Бориспіль".

Як заявив заступник міністра інфраструктури Віктор Довгань, перевага такого плану полягає в тому, щоб за допомогою метрополітену з будь-якої точки Києва можна було без проблем і задешево потрапити в аеропорт.

Однак у цього проекту є і ряд мінусів. Він буде коштувати дорожче, ніж запуск електрички, який планувався спочатку, — близько 300 млн доларів, а не 120 млн доларів. Також під час будівництва, яке триватиме не менше двох років, буде частково обмежено рух Бориспільською трасою.

Альтернативою метро є запуск швидкісної електрички. Спочатку проект "Повітряний експрес" був оцінений у 372 млн доларів. Зараз в МІУ пропонують запустити по маршруту дизельні потяги, що дозволить здешевити вартість до 120 млн доларів.

— Ми пропонуємо запустити дизельні потяги. У такому випадку проект обійдеться в 120 млн доларів, заявив Віктор Довгань.

За словами чиновника, обидва проекти знаходяться на розгляді уряду, який має обрати один із запропонованих варіантів.

Тим часом у Стамбулі 15 грудня відкрили першу повністю автоматизовану лінію метро, ​​на якій будуть курсувати безпілотні потяги.

Джерело: ЦТС

QHA