КИЇВ (QHA) -

Увечері 15 січня СТБ транслював шоу «Битва екстрасенсів» виробництва російського телеканалу ТНТ. Учасниками програми були шість чоловіків, одягнених в камуфляж. У російському ефірі один з них заявив, що «нещодавно служив на Україні», де з нього «знущалися, змушували могилу собі копати».

Українцям показали неповну версію програми, прибравши слова «екстрасенса» про те, що один з бійців воював на Донбасі.

Розгорівся скандал, після якого телеканал СТБ прийняв кардинальне рішення.

— Росія і Україна, з вини Росії, ворогують, російські військові присутні на Донбасі, Росія анексувала Крим. Показ даної програми з моральної точки зору неприпустимий. Мені соромно. Я приношу свої вибачення телеглядачам, зазначив голова правління ЗАТ «Міжнародний Медіа Центр СТБ» Володимир Бородянський у Facebook.

За його словами, канал припинить показ програми виробництва ТНТ, а також звільнить співробітників, які допустили вихід цієї програми в ефір.

Як повідомляло QHA, телеканал СТБ входить до медіагрупи, яка належить українському олігарху Віктору Пінчуку, який нещодавно стверджував, що вирішення конфлікту на Сході України є нагальнішою проблемою для країни, аніж повернення Криму.

ФОТО: інтернет

QHA