КИЇВ (QHA) -

26 лютого Україна має нагадати своїм громадянам і всьому світу не просто про третю річниці окупації Криму, а й про те, що наша держава і кримчани, які перебувають на захопленому Росією півострові, продовжують чинити опір окупаційному режиму. Про це під час прес-конференції, присвяченій презентації комунікаційної кампанії «Крим — це Україна. 1096 днів опору російської окупації», повідомила перший заступник міністра інформаційної політики Еміне Джапарова.

— Ми робимо акцент на тому, що опір є і він триває вже три роки, що люди не коряться агресору і не можуть змиритися з російською дійсністю у Криму. Тільки в єдності ми можемо щось зробити, інакше один у полі не воїн. Крим повертати нам всім разом. Ця інформаційна кампанія саме про те, що це не тільки біль і локальна проблема кримських татар або переселенців з Криму. Це стосується кожного українця. Ми повинні розуміти, що без Криму немає сильної і європейської України, зазначила вона.

Джапарова розповіла, що до Дня опору у Києві з'явиться близько ста бордів та сітілайтів із візуальною інформацією і написом «1096 днів опору Криму російської окупації». Також кожен регіон України виставить по 50 сітілайтів і 40 бордів. На Херсонщині, яка межує з територією окупованого Криму, вже проводиться інформаційна кампанія: у Херсоні розміщено по 10 бордів та сітілайтів і два борди — у Генічеську.

За словами першого заступника міністра інформаційної політики, у міжнародному вимірі ця інформкампанія несе ідею, що Україна потребує допомоги світової спільноти, без якої вона не може впоратися з агресором і тими викликами, які випали на долю нашої країни.

— Цей контент буде активно використовуватися всіма нашими посольствами у світі для привертання уваги урядів і неурядових організацій всіх зарубіжних партнерів для того, щоб тематика деокупації Криму постійно перебувала в інформаційному просторі за кордоном,  зазначив в ході прес-конференції Анатолій Соловей, начальник управління громадської дипломатії МЗС України.

Як повідомив член Меджлісу кримськотатарського народу і глави Кримськотатарського ресурсного центру Ескендер Барієв, дана інформкампанія має п'ять цільових аудиторій: українців різних національностей, що проживають на материковій частині України, кримськотатарський народ, який поки у своїй більшості перебуває на окупованій території, українців, які також знаходяться в окупації, міжнародну спільноту і кримськотатарсько-українську діаспору.

Таким чином, ми будемо нагадувати українцям і світу, що є проблема Криму, кримських татар і цілісності України, а нашим співвітчизникам у Криму що за допомогою таких комунікаційних кампаній ми можемо донести більше інформації про те, що ми насправді робимо для того , щоб Крим якнайскоріше повернувся під юрисдикцію України, а наші співвітчизники були звільнені, наголосив Барієв.

Крім розроблених макетів бордів, присвячених Дню опору Криму російській окупації (26 лютого), МІП створило три відеоролики «Репресії», «Володимир Балух. Незламний» і «Викрадення людей», а також записало відеозвернення представників уряду до жителів Криму.

QHA