МОСКВА (QHA) -

Росіянка, уродженка Москви на своїй сторінці у соціальній мережі Instagram повідомила, що сервісу як такого в Криму немає.

За її словами, якщо турист не вміє відпочивати через відсутність умов, то на анексованому півострові буде складно. Росіянка зазначила, що для "спраглих сервісу" вона б написала при в'їзді великий плакат: "Залиш надію кожен, хто сюди входить".

Туристка поскаржилася на високі ціни на фрукти і страви у ресторанах.

— У магазинах немає овочів, а з фруктів — яблука, банани, полуниця, апельсини. Все інше на ринках. Порада — одразу з'ясовуйте у місцевих, на який ринок вони ходять, інакше будете купувати полуницю по 350 рублів і помідори по 200 рублів, — написала вона.

Росіянка зазначила, що на питання про те, як люди стали жити після анексії Криму, місцеві жителі відповідають: "Стало гірше".

— Абсолютно усі незадоволені одностайно кажуть: ціни стали вище, зарплати, пенсії нижче, туристичний потік різко скоротився, — написала вона.

Раніше повідомлялося, що співробітники Центру соціального обслуговування Алушти замість виконання своїх функціональних обов'язків готують георгіївські стрічки до Дня Перемоги.

QHA