КИЇВ (QHA) -

Автор двох українських проектів мосту через Керченську протоку Георгій Росновський в коментарі QHA висловив сумнів, що міст, який будується в окупованому Криму, довго не простоїть.

— Місце, вибране для будівництва мосту в принципі неправильне. Роблять не там, де треба і не так, як треба. Внизу, на дні суцільні грязьові вулкани, корінні ґрунти розташовані глибоко, сказав інженер, коментуючи інформацію про те, що опори Керченського мосту абсолютно не просідають.

Росновський досі не розуміє, чому був обраний саме такий план мосту.

— Це найскладніший і найдорожчий варіант. Можливо, за умови щедрого фінансування цей міст таки добудують,  наголосив він.

Експерт також вказав на проблему висоти мосту. Згідно з проектами російських інженерів, висота мосту становитиме 35 метрів.

 Хоч і з'являються повідомлення про те, що арку кримського мосту встановили зі 100% точністю, але є одне поняття  неприпустимі габарити. Для багатьох кораблів її потрібно вищою робити. Багато суден просто не пройдуть під мостом,  сказав інженер.

Арковий проліт над судноплавною частиною Керченської протоки було встановлено з 27 по 29 серпня 2017 року. Арку вагою шість тисяч тонн перевезли з берега на плавопорах і підняли на проектну висоту. Точність позиціонування при цьому склала 100%.

Будівельники мосту готують операцію зі встановлення другої судноплавної арки — автомобільної.

Крім того, повідомляється, як робочу силу на будівництво мосту до Криму залучають студентські будзагони під виглядом річної виробничої практики. РИА Крым передає, що трудові загони були сформовані з 90 студентів чотирьох російських вишів: МДУ ім. М.В. Ломоносова, Петербурзького державного університету шляхів сполучення імператора Олександра I, Московського державного університету шляхів сполучення Імператора Миколи II і філії Московського автомобільно-дорожнього державного технічного університету в Сочі.

ФОТО: РИА Крым

QHA