КИЇВ (QHA) -

За даними дослідження з 1991 року близько 230 тисяч українців постраждали від трудової та сексуальної експлуатації. Тільки за перші шість місяців цього року в сучасне рабство потрапили 639 осіб, що на 30% перевищує показник аналогічного періоду 2016 року.

За висновками Агентства ООН з питань міграції, підвищення вразливості населення можливо пов'язане з тривалим конфліктом, а також із політичною, економічною та соціальною нестабільністю в Україні. Найбільше ситуацію погіршує необізнаність самих українців у цій проблемі.

У зв'язку з цим Міжнародна організація з міграції за підтримки американського уряду, Міністерства соціальної політики та Міністерства внутрішніх справ України запустили національну інформаційну кампанію з протидії торгівлі людьми під назвою «Небезпеку видно не одразу».

Обличчям кампанії і Послом доброї волі стала переможниця Євробачення-2016, українська співачка Джамала.

— Важко уявити хто б краще міг би донести всі сигнали і попередження нашої кампанії, ніж Джамала. Вона погодилася внести свій талант для того щоб підвищити обізнаність дітей, молоді і всього населення України про небезпеку торгівлі людьми, а також інформацію про ту допомогу, яка доступна людям, які стали жертвами цього злочину, розповідає глава Представництва МОМ в Україні Томас Лотар Вайс на презентації відкриття кампанії у Києві.

Таку відповідальну роль Джамала бере на себе не вперше. 2013 року вона стала обличчям кампанії MTV EXIT. Тоді вона виступила в ролі ведучої документального фільму «Життя на продаж», заснованого на реальних історіях постраждалих від експлуатації людей. Переживши на собі ці історії, вона повністю влилася в боротьбу з цим явищем.

Я побачила історії реальних людей, це не могло мене не зворушити. Я досі не можу зрозуміти, чому ніхто не говорить про це?! На жаль, за 4 роки ситуація стала ще гіршою. Дуже багато людей перебувають на межі бідності, і саме вони відносяться до групи ризику. Головна мета цього проекту голосно заявити про те, що, коли ми знаємо — ми можемо себе захистити, зазначила співачка.

Джамала зізналася, що у своєму житті також зіткнулася з такою проблемою, але в останній момент передумала їхати на закордонні гастролі і зосередилася на роботі в Україні.

В рамках нової кампанії вона знялася в соціальній рекламі, де в танцювальній постановці на пісню «Шлях додому» розповідається про три поламані долі.

Ролик з'явиться в ефірі українських телеканалів 18 жовтня, в Європейський день боротьби з торгівлею людьми.

QHA