НЬЮ-ЙОРК (QHA) -

 

Російський пропагандистський канал Russia Today (RT) виключений з двох мовних мереж у США — Spectrum і Comcast Chicago.

Зона покриття цих двох мереж охоплює такі найбільші міста країни, як Нью-Йорк, Лос-Анджелес, Чикаго, Сан-Дієго і штат Нью-Джерсі.

Компанія Comcast Chicago заявила про намір не продовжувати договір щодо мовлення RT з 1 жовтня, пославшись на закон про повноваження у сфері нацоборони, а саме на поправку сенатора Джона Маккейна. Вона дозволяє дистриб'юторам в односторонньому порядку без пояснення причин відмовитися транслювати контент, який контролюється або фінансується російським урядом.

А Spectrum обгрунтував своє рішення не продовжувати договір з RT недоцільністю поширення телесигналу в еру інтернету.

У RT назвали рішення американських мовних мереж "дискримінаційною мірою".

 

QHA писало, що у листопаді 2017 року телеканал Russia Today зареєстрували як іноземного агента у США. Однак реєстрація телеканалу як іноземного агента означала припинення її мовлення, зміни стосувалися подання фінансових звітів, а також того, що програми мають маркуватися як пропаганда іноземного уряду.

Незабаром у RT відкликали акредитацію у низки американських вищих відомств.

Нагадаємо, у серпні цього року влада Казахстану погрожувала заборонити ретрансляцію Russia Today, у разі відмови відкрити своє представництво на території країни.

 

Джерело: RT

QHA