КИЇВ (QHA) -

Субвенції на будівництво шляхів місцевого значення, спрямовані з державного бюджету до місцевих бюджетів, освоєні лише на третину. Про це заявив 29 травня на брифінгу міністр інфраструктури України Володимир Омелян, передає кореспондент QHA.

— Субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на фінансове забезпечення будівництва, ремонту і утримання шляхів місцевого користування, вулиць і шляхів комунальної власності становить 11,53 млрд грн. Станом на 23 травня направлено 3,952 млрд грн на рахунки облдержадміністрацій. Каса витрат склала лише 934 млн. Тобто, на рахунках залишається 3,17 млрд грн, — сказав він.

Окрім того, низка областей відстає за темпами будівництва автошляхів державного значення.

— Аутсайдерами залишаються такі області як Житомирська – 3%, Сумська 7%, Полтавська 8%, Чернівецька 8%, Херсонська – 9%, Рівненська 9%, — заявив Омелян.

У той же час, за його словами, кращі темпи станом на сьогодні демонструють: Запорізька область 46% виконаних робіт, Тернопільська 43%, Івано-Франківська 37%, Закарпатська 36,5%, Кіровоградська 35%, Дніпропетровська 34% і Одеська 32%.

Як повідомив глава Укравтодору Славомір Новак, усього на будівництво автошляхів у 2018 році буде витрачено понад 45 млрд грн.

— У цьому році фінансування усієї шляхової галузі заплановано в обсязі понад 46 млрд грн. На ремонт автошляхів державного значення (за винятком боргових зобов'язань, утримання та експлуатації) планується виділити 18,4 млрд грн. З державного Дорожнього фонду на ремонт шляхів державного значення — 7 млрд грн. Окремі інвестиційні програми — 11,4 млрд грн, — повідомив Новак.

Нагадаємо, 24 травня президент України Петро Порошенко відкрив Бескидський залізничний тунель — стратегічно важлива ділянка міжнародного транспортного коридору з Південної Європи в Росію. Через тунель проходить до 40% усього транзиту і 60% експорту України. Тепер обсяг перевезень в обидва боки збільшиться у декілька разів.

QHA