КИЇВ (QHA) -

Основна причина частих ДТП в Україні — відсутність належного системного контролю, заявив QHA заступник голови Координаційної ради Загальнонаціонального Форуму безпеки дорожнього руху Володимир Караваєв.

За його словами, системний контроль стосується всього: технічного стану автомобіля, стану здоров'я водіїв, швидкості та ін. Експерт зазначив, що подібний контроль має охопити як приватні автомобілі, так і транспорт, який займається перевезенням пасажирів.

Відповідаючи на запитання, наскільки велика частка людського фактора у ДТП на українських дорогах, Караваєв сказав:

— Людина пристосовується до умов навколишнього середовища. І коли відчувається відсутність системного контролю, водій починає дозволяти багато зайвого.

Експерт вважає, що для системного контролю потрібна підтримка на законодавчому рівні, а також відпрацювання механізму контролю законодавчих норм.

Караваєв взяв за приклад Закон України про дорожній рух і його безпеку (№5184). За його словами, зміни до цього закону пропонували ще два роки тому, проте з тих пір правки так і не розглянули.

— Зміни до закону запропонували ще у 2016 році, але нардепи відправили його на доопрацювання, і робоча група, створена у зв'язку із цими змінами, за півроку навіть не зібралася, — констатував він.

Караваєв нагадав, що якщо вірити інформації з відкритих джерел, то рівень аварійності на шляхах в Україні — один з найвищих у Європі.

Нагадаємо, 24 липня у Києві сталося дві смертельні ДТП. Вдень біля станції метро "Дорогожичі" у результаті ДТП одна машина зачепила іншу і вилетіла на тротуар, унаслідок події загинув пішохід похилого віку, який стояв біля світлофора.

Увечері на проспекті Лесі Українки позашляховик проїжджаючи на червоне світло, збив на смерть 10-річну дівчинку, а потім намагався втекти з місця аварії. Винуватцю смертельної аварії загрожує до восьми років тюремного ув'язнення.

Як писало QHA, в автокатастрофі у Житомирській області у результаті зіткнення маршрутного автобуса і вантажівки загинуло 10 осіб.

QHA