• 1/17
    Цілу музейну стіну зайняла серія з восьми картин під назвою «Ебрістамбул», в якій представлені величні краєвиди Стамбула.
    Цілу музейну стіну зайняла серія з восьми картин під назвою «Ебрістамбул», в якій представлені величні краєвиди Стамбула.
  • 2/17
    В Європі незвичайне мистецтво стало відомим у XV столітті завдяки всюдисущим торговцям і мандрівникам. Вони привозили з Туреччини книги з обкладинками, розмальованими майстрами ебру. Такі зображення європейці довго називали «турецьким папером».
    В Європі незвичайне мистецтво стало відомим у XV столітті завдяки всюдисущим торговцям і мандрівникам. Вони привозили з Туреччини книги з обкладинками, розмальованими майстрами ебру. Такі зображення європейці довго називали «турецьким папером».
  • 3/17
    Щоб створювати ці приголомшливі малюнки, потрібен талант у поєднанні з надзвичайним терпінням і вмінням повністю сконцентруватися на творчому процесі.
    Щоб створювати ці приголомшливі малюнки, потрібен талант у поєднанні з надзвичайним терпінням і вмінням повністю сконцентруватися на творчому процесі.
  • 4/17
    Гуру ебру звикли працювати тільки з природними матеріалами. Наприклад, нектаром гевена — смолою гірської рослини. Ця речовина дозволяє безформним краплях фарби триматися на водній поверхні, підкоряючись руці майстра.
    Гуру ебру звикли працювати тільки з природними матеріалами. Наприклад, нектаром гевена — смолою гірської рослини. Ця речовина дозволяє безформним краплях фарби триматися на водній поверхні, підкоряючись руці майстра.
  • 5/17
    Малюнки ебру нагадують фотографії планет, зроблені у космосі, зображення у мікроскопі або крапельки дощу, що стікають з автомобіля.
    Малюнки ебру нагадують фотографії планет, зроблені у космосі, зображення у мікроскопі або крапельки дощу, що стікають з автомобіля.
  • 6/17
    Рухливі сюжети на воді нагадують хмари, що плинуть у небі. Кожен із них є неповторним. Про підробки або копії не може бути й мови.
    Рухливі сюжети на воді нагадують хмари, що плинуть у небі. Кожен із них є неповторним. Про підробки або копії не може бути й мови.
  • 7/17
    — В Туреччині мистецтво ебру було на межі зникнення. Одного разу я відчув, що ебру має неймовірну силу і динаміку. Довгий час я практикувався. Шукав свій стиль, — розповів QHA Хікмет Барутчугіль.
    — В Туреччині мистецтво ебру було на межі зникнення. Одного разу я відчув, що ебру має неймовірну силу і динаміку. Довгий час я практикувався. Шукав свій стиль, — розповів QHA Хікмет Барутчугіль.
  • 8/17
    Вода — стихія норовлива і непостійна. Важко уявити, що вода може використовуватися як полотно. Однак для майстра це реально.
    Вода — стихія норовлива і непостійна. Важко уявити, що вода може використовуватися як полотно. Однак для майстра це реально.
  • 9/17
    Барутчугіль викладає у створеній ним у Стамбулі майстерні ебру, на відділенні традиційних турецьких ремесел в Університеті Мімар Сінан та у Міжнародному дослідницькому товаристві музичної етнології та арт-терапії в Австрії.
    Барутчугіль викладає у створеній ним у Стамбулі майстерні ебру, на відділенні традиційних турецьких ремесел в Університеті Мімар Сінан та у Міжнародному дослідницькому товаристві музичної етнології та арт-терапії в Австрії.
  • 10/17
    До виставки підготували відеоінсталяцію. Гості могли побачити на екрані, як Хікмет власноруч створив чотири картини.
    До виставки підготували відеоінсталяцію. Гості могли побачити на екрані, як Хікмет власноруч створив чотири картини.
  • 11/17
    Знявши піджак і надівши спеціальний фартух, художник акуратно бере банку з чорною фарбою. Перший помах пензлем — і полотно оживає.
    Знявши піджак і надівши спеціальний фартух, художник акуратно бере банку з чорною фарбою. Перший помах пензлем — і полотно оживає.
  • 12/17
    Різнобарвні фарби лягають одна на іншу, народжуючи смислові сюжети. Тонким шилом майстер окреслює форми, а пензлями з кінського волосу виводить химерні візерунки.
    Різнобарвні фарби лягають одна на іншу, народжуючи смислові сюжети. Тонким шилом майстер окреслює форми, а пензлями з кінського волосу виводить химерні візерунки.
  • 13/17
    На водному полотні художник Хікмет намалював витончені тюльпани і мініатюри з пейзажами в різні пори року. До експозиції увійшли зразки ісламської каліграфії з «Алефом» і «Фа» — літерами арабського алфавіту.
    На водному полотні художник Хікмет намалював витончені тюльпани і мініатюри з пейзажами в різні пори року. До експозиції увійшли зразки ісламської каліграфії з «Алефом» і «Фа» — літерами арабського алфавіту.
  • 14/17
    Майстерність художника високо оцінив Надзвичайний і Повноважний посол Туреччини в Україні Йонет Джан Тезель.
    Майстерність художника високо оцінив Надзвичайний і Повноважний посол Туреччини в Україні Йонет Джан Тезель.
  • 15/17
    Побачити картини прийшли українські дипломати і глави зарубіжних представництв в Україні.
    Побачити картини прийшли українські дипломати і глави зарубіжних представництв в Україні.
  • 16/17
  • 17/17
Поділитися