• 1/15
    На експозиції представлено понад 40 видів електротранспорту різних марок.
    На експозиції представлено понад 40 видів електротранспорту різних марок.
  • 2/15
    Аналогів цьому автомобілю немає у світі, причому унікальний він не тільки завдяки ефективним показникам їзди. Це авто водій сконструював самостійно.
    Аналогів цьому автомобілю немає у світі, причому унікальний він не тільки завдяки ефективним показникам їзди. Це авто водій сконструював самостійно.
  • 3/15
    Років зо три тому електрокар був дивиною, але сьогодні ситуація змінилася. Електротранспорт все частіше можна побачити на українських дорогах.
    Років зо три тому електрокар був дивиною, але сьогодні ситуація змінилася. Електротранспорт все частіше можна побачити на українських дорогах.
  • 4/15
    Вони прості у керуванні, їздять м'яко і практично безшумно. Мінус такого авто в тому, що без підзарядки воно може проїхати лише обмежену відстань.
    Вони прості у керуванні, їздять м'яко і практично безшумно. Мінус такого авто в тому, що без підзарядки воно може проїхати лише обмежену відстань.
  • 5/15
  • 6/15
    Ще одне диво хенд-мейду — електровелосипед. На його створення Сергію знадобився цілий рік часу і дві тисячі доларів. Зі швидкістю 20 км/год він може проїхати 300 км.
    Ще одне диво хенд-мейду — електровелосипед. На його створення Сергію знадобився цілий рік часу і дві тисячі доларів. Зі швидкістю 20 км/год він може проїхати 300 км.
  • 7/15
    — Я завжди любив кататися на велосипеді, але після травми це стало проблематично. Ось і довелося шукати альтернативу — зібрав свій велик із деталей, які знайшов на блошиних ринках, — розповідає велосипедист Сергій Булавін.
    — Я завжди любив кататися на велосипеді, але після травми це стало проблематично. Ось і довелося шукати альтернативу — зібрав свій велик із деталей, які знайшов на блошиних ринках, — розповідає велосипедист Сергій Булавін.
  • 8/15
  • 9/15
    Найстаріший електромобіль на виставці — «француз» 1974 року випуску.
    Найстаріший електромобіль на виставці — «француз» 1974 року випуску.
  • 10/15
    Він досі на ходу, щоправда, використовують його власники тільки для участі у подібних заходах. По місту на ньому вже не їздять.
    Він досі на ходу, щоправда, використовують його власники тільки для участі у подібних заходах. По місту на ньому вже не їздять.
  • 11/15
    — Це двомісне авто, призначене для пересування по місту. Його максимальна швидкість — 60 км/год, — розповідає учасник експозиції Віктор Павлов.
    — Це двомісне авто, призначене для пересування по місту. Його максимальна швидкість — 60 км/год, — розповідає учасник експозиції Віктор Павлов.
  • 12/15
    Керувати електромобілем навіть простіше, ніж звичайною машиною. Він швидко стартує, їде м'яко — ніби пливе по дорозі. Звісно, якщо дорога хороша...
    Керувати електромобілем навіть простіше, ніж звичайною машиною. Він швидко стартує, їде м'яко — ніби пливе по дорозі. Звісно, якщо дорога хороша...
  • 13/15
    Всі переваги їзди на екотранспорте учасники Plug-in Ukraine продемонстрували під час автопробігу.
    Всі переваги їзди на екотранспорте учасники Plug-in Ukraine продемонстрували під час автопробігу.
  • 14/15
    Безумовний плюс електрокарів — екологічність. Але є і мінус: без додаткової підзарядки авто проїде обмежену відстань. Для найпоширеніших марок — це 100-150 км, дорожчих моделей вистачає на 500-600 км.
    Безумовний плюс електрокарів — екологічність. Але є і мінус: без додаткової підзарядки авто проїде обмежену відстань. Для найпоширеніших марок — це 100-150 км, дорожчих моделей вистачає на 500-600 км.
  • 15/15
    Для відвідувачів виставки організували тест-драйви.
    Для відвідувачів виставки організували тест-драйви.
Поділитися