• 1/11
    Автор статті Ліана Сатенштейн, описуючи традиційний кримськотатарський одяг, постаралася розповісти історію кримських татар — починаючи з депортації народу Сталіним і закінчуючи окупацією Криму Путіним.
    Автор статті Ліана Сатенштейн, описуючи традиційний кримськотатарський одяг, постаралася розповісти історію кримських татар — починаючи з депортації народу Сталіним і закінчуючи окупацією Криму Путіним.
  • 2/11
    На ілюстраціях до статті чотири кримські татарки постають у традиційних каптанах і вишитих фесках з бірюзовими прикрасами в чорному волоссі.
    На ілюстраціях до статті чотири кримські татарки постають у традиційних каптанах і вишитих фесках з бірюзовими прикрасами в чорному волоссі.
  • 3/11
    Серед них — дизайнер Едіє Карімова родом з Євпаторії, зараз проживає у Києві. Вона одягнена у червоне жакардове плаття і бадем — репродукцію наряду, який носила її прабабуся понад століття тому.
    Серед них — дизайнер Едіє Карімова родом з Євпаторії, зараз проживає у Києві. Вона одягнена у червоне жакардове плаття і бадем — репродукцію наряду, який носила її прабабуся понад століття тому.
  • 4/11
  • 5/11
  • 6/11
  • 7/11
    Аліме, сестра Едіє, заплела довге волосся в тонкі кіски — символ незаміжньої жінки у кримськотатарській культурі.
    Аліме, сестра Едіє, заплела довге волосся в тонкі кіски — символ незаміжньої жінки у кримськотатарській культурі.
  • 8/11
  • 9/11
    На інструкторі з танців Ельнарі Абдуллаєвій — оксамитова сукня із золотою вишивкою і зелена феска.
    На інструкторі з танців Ельнарі Абдуллаєвій — оксамитова сукня із золотою вишивкою і зелена феска.
  • 10/11
    Модель Евеліна Мамбетова демонструє алтин фес — феску, прикрашену золотими монетами, і кокуслюк — нагрудник із золотих монет.
    Модель Евеліна Мамбетова демонструє алтин фес — феску, прикрашену золотими монетами, і кокуслюк — нагрудник із золотих монет.
  • 11/11
    — Незважаючи на те, що ці кримськотатарські дівчата були змушені залишити рідний Крим, вони змогли зберегти оптимізм, — пише автор статті Ліана Сатенштейн.
    — Незважаючи на те, що ці кримськотатарські дівчата були змушені залишити рідний Крим, вони змогли зберегти оптимізм, — пише автор статті Ліана Сатенштейн.
Поділитися