КИЇВ (QHA) -

Одне з головних завдань розвитку дистанційної освіти в Україні — залучити якомога більше дітей з окупованого Криму і Донбасу, щоб ця українська молодь могла стати основним провідником реінтеграції цих територій, вважає Лілія Гриневич. Про це міністр освіти і науки України заявила сьогодні, 5 лютого, на презентації онлайн-платформи для віддаленого навчання Be Smart, повідомляє кореспондент QHA.

— Для дітей з Криму ми створили особливі умови їхнього прийому до вищих навчальних закладів. Ці курси будуть для них корисні з точки зору українознавчих дисциплін. Тому що у них немає інших шансів у Криму вивчити українську мову, літературу, історію України. Це, фактично, єдина можливість. Закон про освіту визнає часткові кваліфікації. І розуміючи, що ці діти не можуть отримати атестат про повну загальну середню освіту в Україні, для них є спеціальна процедура зарахування предметів. Ми хочемо полегшити їм шлях. Проблема в іншому, в тиску окупаційної влади на сім'ї тих дітей, які переїхали навчатися до університетів в Україні. Тут ми не можемо прогнозувати до кінця дії російського окупанта. Наше завдання — залучити якомога більше дітей з окупованих Донбасу і Криму, щоб ця українська молодь потім стала основним провідником реінтеграції цих територій.

Раніше QHA писало про програму Be Smart, завдяки якій школярі з ОРДЛО та Криму зможуть готуватися до ЗНО дистанційно.

На думку правозахисників, спрощений доступ до освіти для кримчан залишається тільки на словах.

QHA