КАННИ (QHA) -

У середу, 21 червня, український ролик про трагедію Бабиного Яру 1941 року отримав премію на міжнародному фестивалі реклами, тим самим принісши Україні першого Каннського Лева.

Про це повідомляють на сторінці Українського кризового медіа-центру в Фейсбуці.

— Поки ви спали, ми тут виграли Каннського Лева. Переможною стала робота "Свідок": музична інсталяція, яку ми робили до річниці трагедії в Бабиному Яру.

Засновник і член правління УКМЦ Генннадій Курочка, який був присутній на врученні, про це досягнення висловився так:

— Для мене і моєї команди цей Бронзовий Лев — навіть більше, ніж Гран-прі. Тому що для української рекламної та піар-спільноти це — прорив. Ми нарешті розірвали замкнуте коло, яке багато років не давало нам піднятися вище шорт-листа.

news]18251[/news]

Музичну інсталяцію, яка дістала нагороду, можна побачити тут.

Відзначимо, що Каннські леви — найавторитетніший міжнародний фестиваль виробників реклами. У цьому році пройшла 64-а церемонія нагородження.

ФОТО: Фейсбук

QHA