VİYANA (QHA) -

Avusturya, Rusya tarafından işgal edilen Kırım’da faaliyet gösteren üç Rus propaganda basın kuruluşunun gazetecilerine vize vermeyi reddetti.

 

Söz konusu gazeteciler, Viyana’da yapılan “Güvenliğe Entegre Yaklaşımında, Özgür Medyanın Rolü” isimli AGİT toplantısına katılmak istiyordu.

 

 

 

Kırım Tatar televizyon kanalı ATR Genel Müdür Yardımcısı Ayder Mudjabayev yaptığı açıklamada, Avsturya’nın Kremlin kontrolünde olan üç basın kuruluşunun gazetecilerine vize vermediğini bildirdi. Bu isimler; ‘Kırım’ radyo televizyon şirketi temsilcisi Yekaterina Kozır, Krıminfor temsilcisi Maksim Nikolayenko, ‘Rusya Gazeteciler Birliği Sivastopol Bölge Şubesi’ temsilcisi Sergey Gorbaçov.

QHA