NEW YORK (QHA) -

Ziarul britanic, The Times, a anunţat că Kremlinul alocă sume uriaşe de bani pentru dezvoltarea mass-mediei pro-ruseşti ce funcţionează în afara ţării.

Ziarul a declarat că faţă de anul trecut finanţarea a crescut cu peste 100 de milionae de lire sterline:

„Anul trecut Kremlinul a alocat o sumă considerabilă bugetului petru canalul ce difuzează în limba engleză „Russia Today” şi pentur biroul din Edinburgh al agenţiei de ştiri „Sputnik” „.

Rusia a alocat anul trecut pentru televiziune, radio şi mass-media online suma de 151 de milionae de lire sterline, iar anul acesta a alocat un buget de 255 de milioane de lire sterline  datorită deschiderii biroului din Londra a „Russia Today”.

QHA