BUENOS AIRES (QHA) -

Parte a propagandei rusești, televiziunea rusă  Russia Today, a fost interzisă în Argentina.

Potrivit comunicatului publicat pe site-ul televiziunii, decizia respectivă a fost luată de Departamentul de Radio și Televiziune din Argentina și se va intra în vigoare peste 60 de zile.

Televiziunea Russia Today a început să emită în spaniolă în Argentina începând cu anul 2014. Atunci, deschiderea oficială a fost făcută de Vladimir Putin, președintele Federației Ruse, și Cristina Fernández de Kirchner, fostul președinte al Argentinei.

 

 

QHA